share your link here

Monday, February 28, 2011

konsep bukan francais

Tidak seperti syarikat-syarikat francais yang lain yang mengenakan bayaran royalti, bayaran pengiklanan dan bayaran pendidikan, Potato Spring Sdn Bhd tidak mengenakan sebarang bayaran francais.

Hanya perkara ini telah bererti keuntungan yang lebih banyak bagi pemilik-pemilik individu dan ini merupakan satu kelebihan dan ia dapat menjanakan keuntungan lebih daripada 250%. Ia hanya memerlukan ruang yang minima, sebesar 100 kaki persegi atau hanya dua buah meja dipasar malam. Ia menjimatkan dari segi perbelanjaan sewa, tenaga dan penggunaan, yang akan bermakna keuntungan yang lebih banyak.

Francais-francais lain tidak membenarkan gabungan barangan francais berlainan tetapi Potato Spring Sdn Bhd tidak mempunyai sekatan sedemikian. Anda boleh juga menggabungkan produk-produk sedia anda, contohnya menggabungkan dengan minuman anda, menggabungkan dengan perniagaan “hot dog” anda, menggabungkan dengan pisang goreng anda, menggabungkan dengan keropok dan lain-lain lagi.

Bezakan diri anda daripada orang ramai dengan kualiti yang tidak terbanding dan potongan lumayan yang hanya boleh didapati dengan Pemotong Berpusar Mesin Kentang. Bayangkan ketarikan yang disebabkan oleh pertunjukan dan rasailah sensasi yang menarik rasa dan kelihatan para pelanggan serta kesetiaan mereka.

Pisau kami boleh memotong begitu tepat supaya tidak merosakkan struktur sel ubi kentang. Bentuk uniknya dan strukturnya tidak terjejas walaupun selepas ianya digoreng.

Dengan mengambil kira orang yang berlainan dikawasan-kawasan berlainan dan keutamaan mereka dari segi rasa, pemilik-pemilik boleh mencipta sos-sos sendiri mengikut kesukaan pelanggan mereka. Dalam kes-kes ini, Potato Spring sdn bhd tidak menghadkan ejen-ejen supaya mengikut sos-sos kami. Kami menggalakkan ejen-ejen kami untuk mencipta sos-sos sendiri dan mengkongsikannya diantara satu sama lain.

Memulakanlah perniagaan bermodal kecil untuk keuntungan besar dan ganjaran tinggi tanpa francais, tanpa sekatan dan mudah dimulakan.

1 comment:

  1. Kalau sy berminat bagaimana caranya? Bole email sy tak? angelrina2011@yahoo.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...